Wystąpienie medialne, publiczne i profesjonalne – reakcja na sytuacje kryzysowe pracowników podmiotów edukacyjnych

Tematyka
  1. Sytuacja kryzysowa: lista potencjalnych zagrożeń kryzysowych, przygotowanie piramidy informacyjnej, przygotowanie podmiotu na wypadek kryzysu, sztab antykryzysowy, tworzenie zespołów eksperckich, przekaz informacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, diagnoza przyczyn kryzysu, planowanie rozwiązań tymczasowych
  2. Komunikaty, oświadczenia podczas kryzysu, przepływ informacji: jak przygotować komunikat, komu go przekazać i w jaki sposób, kto pierwszy: pracownicy czy media, jak prześcignąć plotkę, zniwelowanie kryzysu w zarodku, zasady podejmowania decyzji, ustanawianie przedstawicielstwa, wytyczne do opracowywania planów działania kryzysowego
  1. Redagowanie: oświadczeń, komunikatów, sprostowań. Przygotowanie materiałów prasowych do wybranego zagadnienia/studium przypadku/wylosowanej (możliwej lub autentycznej) propozycji kryzysu
  2. Rzecznik prasowy/osoba odpowiedzialna za kontakty z mediami i dział PR: rola
    i zadania podczas kryzysu
  3. Analiza sytuacji kryzysowych w innych jednostkach – sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych
  4. Przygotowanie konferencji prasowej, briefingu – rola moderatora, podział ról – praca w grupie
  5. Wypowiedź przed kamerą – nagranie setki, wywiadu, oświadczenia, wypowiedź na żywo, wypowiedź w studiu – podobieństwa i różnice/praca indywidualna
Prowadzący

Joanna Kardasz- Dyc – ekspert w dziedzinie komunikacji i dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem. Aktualnie wykładowca akademicki na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych. Przez kilka lat prezenter radiowy i telewizyjny. Przez wiele lat publicysta. W mediach od 1996 roku. Pracowała m.in. w Expressie Poznańskim, Gazecie Poznańskiej, Telewizji WTK oraz TVP w Poznaniu. Aktualnie także pracownik Polskiego Radia Poznań. Ukończyła seminarium producenckie organizowane przez Akademię Telewizyjną TVP S.A. oraz Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Od 2006 roku samodzielnie opracowuje i prowadzi szkolenia z zakresu m.in.: komunikacji, obsługi klienta czy profesjonalnej reakcji na kryzys. Aktualnie Dyrektor Marketingu w Polskim Radiu w Poznaniu.

Organizacja szkolenia

Czas trwania: 10 h

Termin: 8.12.2018 r.

Koszt: 1000zł

Baza noclegowa
  • Hotel Feniks

     

    Hotel Feniks***

    ul.Wrzesińska 18

    62-200 Gniezno

    Kontakt: recepcja 61 477 97 65

     

    Pokój 1-osobowy- 120 zł /w tym śniadanie/

    Pokój 2-osobowy- 190 zł /w tym śniadanie/

    Pokój 3-4- osobowy -95 zł /w tym śniadanie/

    www.hotel-feniks.pl

    Hotel oddalony od SDMO około 400 m

  • Internat Medyk

    62-200 Gniezno,
    ul. Mieszka I 27

    tel: 61 426 34 48
    www.medyk.gniezno.pl

    Pokoje 2, 2+2, osobowe, 45 zł/osoba.
    Internat mieści się niedaleko uczelni.

  • Dom Studencki UAM

    Dom Studencki UAM

    Kostrzewskiego 5-7
    62-200 Gniezno

    Kontakt : Pani Paulina Strzeszyńska tel.61 829 48 00

     

     

    Cena: ok. 50 zł  /możliwość wykupienia śniadania/

     

    Akademik oddalony od SDMO około 2,5 km

  • Inne noclegi

    Istnieje możliwość rezerwacji tańszych noclegów- kontakt z sekretariatem SDMO

    tel: 61-425-53-13

    www.sdmo.edu.pl

    LINKI: PROPOZYCJA

    https://pl-pl.facebook.com/hostelgniezno/

    http://www.noclegipodtopolami.pl/

    http://tanienoclegigniezno.pl/

     

x

Polub SDMO na Facebooku

i zdobywaj najświeższe informacje z Naszego fanpage.